Субота
19.07.2025
18:57
Форма входу
Категории раздела
Мои файлы [3]
Розробки уроків [8]
Календарно-тематичне планування [6]
Методичні матеріали [1]
Нормативні документи [0]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 42
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Сайт вчителя географії Іваньківської ЗОШ І-ІІІ ст.

    Іщенко Олени Олександрівни

    Сайт створений для обміну досвідом з вчителями та ефективного творчого спілкування з учнями (розвитку їх інтелектуального потенціалу)

    Каталог файлов

    Главная » Файлы » Мои файлы

    факультатив 9 кл.
    19.10.2013, 12:31

    Рідний край

    (економічна і соціальна географія)

    9 клас (17 годин)

    Зміст програми

    К-сть годин

    Зміст навчального матеріалу

    Навчальні досягнення учнів

    1

    1

    Вступ. Особливості ЕГП області (району). Методи економіко-географічних досліджень території.

    Учні:

    -      дають характеристику ЕГП області (району);

    -      називають методи економіко-географічних досліджень.

     

    Соціальна географія свого краю (8 годин)

    2

    2

    Кількість, розміщення і густота населення області (району). Його вікова і статева структура. Міграційні процеси. Практична робота Вивчення динаміки кількісного складу населення області (району). Зміна народжуваності у твоїй родині (побудова графіків чи діаграм)

    Учні:

    -      називають кількість населення області (району);

    характеризують віковий склад і статеву структуру населення області (району);

    -      вміють будувати графіки;

    -      пояснюють причини дспопуляційних процесів в області (районі).

    3

    1

    Національний та конфесійний склад населення області (району)

    Учні:

    -      характеризують особливості національного і конфесійного складу населення області (району);

    пояснюють причини його строкатості.

    4

    2

    Міське і сільське населення. Міграційні процеси. Історія заселення краю. Особливості культури і побуту місцевого населення. Традиції своєї родини. Проблеми малих сіл, людність сільських населених пунктів, її зміни (в межах адміністративного району)

    Екскурсія до краєзнавчого музею (народознавчий відділ). Вивчення традиційних ремесел краю. Ознайомлення з археологічними знахідками, предметами побуту.

    Учні:

    -      називають населені пункти області (району) — знають їх класифікацію, розміщення;

    -      дають характеристику особливостям культури і побуту місцевого населення;

    -      пояснюють сучасні проблеми населених пунктів в масштабах області та адміністративного району

    5

    2

    Трудові ресурси і зайнятість населення. Ринок праці. Безробіття. Навчальні заклади області (району). Дослідницька робота «Проб

    лема безробіття та шляхи її розв’язання в області (районі)».

    Екскурсія до Центру соціального захисту населення (центру зайнятості). Ознайомлення з роботою установи. Аналіз ринку праці в регіоні.

    Учні:

    -      пояснюють проблеми використання трудових ресурсів в області (районі);

    -      характеризують структуру зайнятості населення свого краю, ринок праці;

    вміють працювати із статистичними даними, робити висновки, узагальнення.

    6

    1

    Узагальнення і систематизація знань.

     

     

    Господарський комплекс свого краю (8 годин)

    7

    1

    Загальна характеристика господарства. Галузі виробничої і невиробничої сфер. Галузі спеціалізації. Типи підприємств за формою власності.

    Місце господарського комплексу району в господарському комплексі області. Практична робота «Визначенні галузей спеціалізації та аналіз їх розвитку. Визначення проблем та перспектив їх розвитку.»

    Учні:

    -      називають галузі виробничої і невиробничої сфер господарства області (району);

    -      аналізують загальний стан справ в господарському комплексі області (району);

    роблять висновки про місце господарського комплексу району в господарському комплексі області.

    8

    2

    Промисловість області (району).

    Галузева структура. Розвиток галузей промисловості в межах області (району). Проблеми, перспективи розвитку.

    Екскурсія на місцеве виробниче підприємство. Практична робота Звіт про роботу підприємства, яке відвідали під час екскурсії.

    Учні:

    -      аналізують схему галузевої структури промисловості області (району);

    -      розкривають роль і значення промисловості в господарстві краю;

    -      роблять висновки про причини, проблем та перспективи розвитку галузей промисловості свого краю.

    9

    2

    Сільське господарство:

    природно — географічні передумови, структура, шляхи ведення, проблеми розвитку. Рослинництво. Тваринництво. Нові форми господарювання. Фермерські господарства.

    Учні:

    -      характеризують галузі сільського господарства області (району);

    -      аналізують зміни, що відбуваються в сільському господарстві краю на сучасному етапі розвитку;

    -      роблять висновки щодо проблем та перспектив розвитку сільського господарства краю.

    10

    1

    Транспорт і територіально — виробничі зв’язки області

    (району). Види транспорту. Транспортні пункти, вузли. Проблеми галузі та перспективи розвитку. Місце транспортного комплексу району в транспортній мережі області, регіону.

    Учні:

    -      називають види транспорту і показують на карті найважливіші транспортні магістралі області (району);

    -      обґрунтовують місце транспортного комплексу району в транспортній мережі області.

    11

    1

    Природна, соціальна, господарська топоніміка краю. Практична робота Складання словника мікротопонімів свого населеного пункту (міста, села).

    Учні:

    - пояснюють історію походження та значення мікротопонімів свого краю (міста, села).

    12

    1

    Узагальнення, систематизація та оформлення краєзнавчих матеріалів.

    Категория: Мои файлы | Добавил: Teacher
    Просмотров: 950 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *: